Breakers Collection

A QUByte Interactive anunciou que uma atualização será lançada para Breakers Collection em 26 de janeiro.

A principal novidade da atualização é o evento ‘Bye’-Hu – Team Battle. O modo Team Battle é exclusivo de Breakers Collection e tem sido muito elogiado pela comunidade. Com isso em mente, os jogadores que concluírem com sucesso o Team Battle (em qualquer dificuldade) entre 27 e 30 de janeiro serão recompensados com um item para personalizar seu perfil.

Para provar que você completou o desafio, poste um clipe da última rodada da luta no Twitter e não se esqueça de marcar a @qubytegames. Apenas os jogadores que compartilharem a vitória no Twitter serão selecionados para receber o item de personalização do Perfil do Jogador.

O update também oferece qualidade de vida:

  • Nova opção de troca de nick na tela de perfil do jogador. Para mudar seu apelido no jogo basta ir em Online Modes > Open Profile > Edit Profile > Change Nickname;
  • Nova opção durante o Warm-Up: Simple Training. Agora é possível esperar uma partida em um modo de treino simples com as seguintes opções: inimigo, HP infinito, barra especial infinita, cronômetro infinito e sem atordoamento. O modo Versus CPU padrão ainda está disponível, os modos podem ser selecionados na tela de filtro de partidas online. Mais ajustes podem ser feitos para melhorar esse recurso no futuro;
  • Tempo de espera após encontrar uma partida reduzido de 30 para 15 segundos;
  • O tempo para sair da pré-visualização na tela de religação e reiniciar a partida na tela de treino agora são reduzidos.

Abaixo você confere o que o update trará de conserto de bugs (via site oficial).


Bug Fixes

All platforms:

  • Fixed a logic error in the Quick Search system of Ranked and Casual modes, where even if a player was close to the other, a wrong route was used to make the connection, generating unnecessary high pings. The intention now is to have more stable connections between players;
  • Fixed “ghost” inputs where some direction was pressed indefinitely during gameplay/preview;
  • Fixed “ghost” inputs where associating a button with the control’s “triggers” (such as macros) caused them to remain pressed indefinitely during gameplay/preview;
  • Fixed bug where the “ASIA” region filter option was not displayed on the Leaderboard screen;
  • Fixed display of player ranking at the top of the Leaderboard (now it considers whether or not the player has the crossplay option enabled to calculate the position);
  • When entering a Lobby room where a battle is taking place, the text correctly displays that players are fighting;
  • Fixed sound delay during gameplay after playing some matches offline in Versus mode;
  • Fixed a bug where when selecting a stage in Training or Versus modes, gameplay music would not follow the selected stage;
  • Fixed bug where when disconnecting the headset, the gameplay sound was adjusted in relation to the value of the UI sound configuration;
  • Fixed the achievement unlock text on notifications screen;
  • Fixed several incorrectly written texts;
  • Fixed the unlockable tracking algorithm regarding winning matches using a special or super special attack;
  • Fixed the unlockables tracking algorithm related to winning perfect rounds;
  • Fixed gallery art unlocking when finishing Breakers Revenge with Rila or Saizo.
  • Fixed a bug where when inviting a friend using the “Enter Nickname” option, the player who received the invitation could not enter the room;
  • Fixed replay search algorithm to correctly reflect selected filter options.