Rocket League recebeu uma atualização nesta semana que trouxe ajustes ao rumble. Ou seja, você pode configurar agora três formatos diferentes para que o controle trema: tirar o rumble totalmente, vibrar apenas em ações específicas, ou durante todo o boost também. Além disso, foi adicionada uma opção para escolher a intensidade do rumble.
A atualização também conserta alguns bugs. Veja os patch notes a seguir.
CHANGES AND UPDATES
Controller Vibration Settings
Changed how controller vibration is set under Options -> Controls
Added three Controller Vibration settings
‘Disabled’ removes all controller vibration
‘Default’ only vibrates on impacts, boost activation, and explosions
‘All’ adds vibration for the entire duration of a boost
Added a ‘Vibration Intensity’ slider
Slider can move between 0.00 and 3.00 in intervals of 0.10
Setting the slider to 0.00 disables vibration
Intensity settings below 0.5 may have inconsistent results across different controller types due to variance in vibration motors
Slider numbers to recreate legacy settings:
Light: 0.5
Medium: 1.75
Heavy: 3.0
BUG FIXES
General
Fixed appearance of several Decals
Fixed an issue causing some maps to not appear in Online Matches since v1.74
Fixed Boost mutator in Spike Rush matches
Fixed bug with Quality filter during trade-ins
[Steam, Nintendo Switch] Players can now send more than three messages during a Private or Wireless Match (where applicable) when the match is paused