Dying Light

Além de ainda continuar a receber atualizações constantes e agora ter uma expansão paga planejada para o futuro, mais melhorias e novidades continuam a chegar em Dying Light.

Be The Zombie foi adicionado ao jogo nos consoles via atualização gratuita. Esse modo era inicialmente um bônus de pré-venda e foi lançado para todos no PC um tempo atrás. O modo multijogador Be The Zombie consiste em um batalha em que 1 jogador encarna um infectado super poderoso contra 4 outros jogadores online.

Além da liberação do modo multijogador nos consoles, há também vários ajustes e melhorias para um melhor balanceamento da atividade online. Confira abaixo os patch notes e a imagem de anúncio da atualização.

Dying Light


  • Added new weapons and blueprints.
  • Added new outfits.
  • Minor bug fixes.
  • Add splash screen that informing about events.
  • Balance iterations in Be The Zombie.
  • Autobalance removed and re-adjusted for: Respawn timers for Hunters and Players, Flashlight, Dodge ability, Resource regeneration.
  • Reduced UV Flashlight DPS for all modes (1v1 through 4v1).
  • Reduced Flashlight Range reduced for all modes thanks to this Dying Light patch.
  • Throwable items.
  • Increased flare charges in 1v1.
  • Flare cooldown decreased in 2v1 – 4v1.
  • Players can now throw two firecrackers before the item goes on cooldown.
  • Increased grenade charges in all modes.
  • Increased firecracker charges in all modes.
  • Decreased charges for molotovs in 1v1 & 2v1.
  • Decreased molotov cooldown to 30 seconds from 90 if the charge is not fully drained thanks to this Dying Light patch.
  • Decreased molotov cooldown to 60 seconds from 90 if the charge is fully drained
  • Combat Abilities.
  • Reduced dropkick range.
  • Reduced dropkick damage.
  • Hive Nest Balancing.
  • Tweaked nest distance in Slums/Old Town.
  • Tweaked nest distance in the Countryside (The Following DLC).
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